Bleach Play gra wprowadzi cię w świat Bleach'a
Shinigami
Wymogi Energii:
1-10 Adept (zaakceptowana KP i Dom)
___________________________________________________
11-29 Shinigami (Należy ukończyć Akademię )
Wymagania: Kidou do 1 Kręgu /Wymawianie Kidou bez inkantacji - krąg 1/ Pogrzeb duszy/Wzmocnienie .
Korpus Kidou: Opanowane wszystkie Kidou do kręgu 3 włącznie.
___________________________________________________
30+Seat Oficer (muszą być jeszcze wolne miejsca w oddziale)
Wymagania: Shunpo / Kidou do kręgu 3 / Kidou bez inkantacji-krąg 2/Furai/Wyczuwanie Reiatsu/Zanjutsu/Hohou/Hakuda.
Korpus Kidou: Opanowane wszystkie Kidou do kręgu 5 włącznie.
___________________________________________________
50+ Fukutaichio (musi być wolne miejsce)
Wymagania: Senka/Wymagane jest opanowane Shi-Kai/Kidou do kręgu 5 /Wymawianie bez inkantacji -krąg 3/ Wymawianie bez nazwy -krąg 1/Furai/Wyczuwanie Reiatsu/Zanjutsu/Hohou/Hakuda/Shunpo.
Korpus Kidou: Opanowane wszystkie Kidou do kręgu 7 włącznie.
___________________________________________________
Taichio (Aby zostać Tachio należy posiadać min.: 60 Energii.)
Jeżeli w każdym oddziale są zajęte miejsca Taichio należy pokonać aktualnego Taichio.
Wymagania: Opanowanie Ban-Kai oraz Shi-Kai/Cykada/Shunpo/Wykonywanie Kidou bez inkantacji do kręgu 4/Kidou do kręgu 7/ Kidou bez wymawiania nazwy-2 krąg/Furai/Zanjutsu/Hohou/Hakuda.
Korpus Kidou: Opanowane wszystkie Kidou do kręgu 9 włącznie.
Korpus Kidou: Shinigami którzy nie przynależą do żadnego z oddziałów obronnych podlegają bezpośrednio pod Soutaichio, mają te same rangi co zwykła dywizja, ale używają głównie Kidou, nie posiadają ZP, aby awansować, muszą poznawać Kidou podczas misji.
___________________________________________________
Soutaichio (Jest wybierany spośród 13 Taichio. Jest to najsilniejszy Shinigami. Jeżeli miejsce Soutaichio jest zajęte należy pokonać obecnego Soutaichio)
Wymagania: Wszystkie umiejętności/Kidou bez inkantacji oraz nazwy itp.
___________________________________________________
Vizard: Każdy kto podczas wizyty w HM lub podczas kontaktu z pustym „obudził” wew. Hollowa, opanował go (misja, nieudana powoduje zmianę rasy na Hollow do czasu użycia Hougyoku, kto już raz użył musi kupić drugie, użycie w tym celu podnosi rangę, ale na Arrancar). Wcześniej trzeba uzyskać rangę min. Fukutaichio, ale Soutaichio nie może się zmienić, chyba, że odda posadę na głosowanie i wtedy zrobi łamańca Vizard/Soutaichio – Soutaichio jest tak doskonały, że jego wew. Hollow już jest opanowany i nie musi robić żadnych misji, Hougyoku itp.
___________________________________________________
Vizard Sensei: Postać musiała być wcześniej Taichio i posiada wszystkie Kidou do 9 kręgu włącznie [numery poniżej 100, czyli wszystkie] postać jeżeli pojawi się wśród Vizardów może nauczać ich Kidou, ale tylko jedną osobę 2 Kidou/tydzień, nie może więcej niż 1 na raz, nauka Vizardów jest trudniejsza niż czystych Shinigami i wymaga więcej skupienia.
___________________________________________________
Hollow
Całość ma ze sobą współgrać. Wygląd ma być adekwatny do umiejętności, a same umiejętności mają być jakoś ze sobą powiązane.
Energia duchowa:
1-7 Hollow (zaakceptowana KP i Dom , może tylko polować na dusze, nie ucieka przed niczym, nie planuje, szęwda się po świecie żywych/HM)
___________________________________________________
8-24 Gillian (poznaje Cero podczas przemiany, jest wielki i [nie mądry], postać nie może wykonywać skomplikowanych akcji, głównie w HM w Lesie Gilianów)
Wymagania: .
___________________________________________________
25+ Adjuchas (poznaje Sonido podczas przemiany, jest mądrzejszy może wykonywać złożone akcje, prawie wyłącznie w HM)
Wymagania: Cero/Teleportation/High speed regenration/Furai/Wzmocnienie+średnio rozbudowane umiejętności.
Statystyki dla Szybkości/Wytrzymałości/Siły: suma= 50
Adjuchas może stać się stać Arrancarem jeśli jest silny może zostać Numerosem.
___________________________________________________
45+ Vasto Lorde
Wymagania: Cero/Teleportation/Sonido/High speed regenration/Wyczuwanie Reiatsu/+ bardzo mocno rozbudowane własne umiejętności.
___________________________________________________
Arrancar: Vasto Lorde lub zdolny Adjuchas który zdobył Hougyoku(nie koniecznie!!!!!) i z jego pomocą stał się bardzo „ludzki”
Od razu po przemianie staje się Numerosem.
Wymagania: Cero/Teleportation/Wyczuwanie Reiatsu/Sonido/Hohou/Hakuda/Furai.
___________________________________________________
Fraccion – Numeros, który dogadał się z Espadą (tylko jednym) i będzie mu pomagał (espada może wykorzystać jako wsparcie w misji) w zamian za naukę i lans
___________________________________________________
Espada – 10 najsilniejszych (najstarszych) Arrancarnów .
Bounto
Energia duchowa:
1-10 Uczeń/młody Bounto (zaakceptowana KP i Dom)
Wymagania:
___________________________________________________
11-24 Bounto
Wymagania: Lalka/Pochłanianie dusz/Absorbacja/Yoku/Hohou/Hakuda/Wyczuwanie Reiatsu/Wzmocnienie.
___________________________________________________
25+ Wiekowy Bounto
Wymagania: Silna więź/Sprawne pochłanianie dusz/Shisho/Potężna lalka lub samowystarczalna lalka/Yoku/Absorbacja/Pochłanianie dusz/Furai/Hohou/Hakuda/Wyczuwanie Reiatsu/Wzmocnienie.
___________________________________________________
30+ Egzarcha Bounto
Wymagania: Potężna lalka+samowystarczalna lalka/Yoku/Absorbacja/Pochłanianie dusz/Furai/Hohou/Hakuda/Wyczuwanie Reiatsu/Wzmocnienie/Shisho.
__________________________________________________
50+ Wielka trójca: trzech najstarszych/potężniejszych Bounto na forum posiadają wszystkie umiejętności i mogą dawać pomysły na misje dla egzarchów (piszą do ich gm`ów na PW). Wielka trójca jako jednostka prowadząca Bounto i zarządzająca ich kryjówką, są prawomocni
Wymgania:Wybrani Bounto.
Quincy
Energia duchowa:
1-10 Uczeń Quincy (zaakceptowana KP i Dom)
___________________________________________________
11-24 Quincy
Wymagania: Walka dystansowa/Koncentracja/Rozpraszanie Reiatsu/Absorbacja/Wyczuwanie Reaitsu/Hohou/Wszystkie Gintou, które może.
___________________________________________________
25+ Advanced Quincy
Wymagania: Walka dystansowa/Koncentracja/Rozpraszanie Reiatsu/Absorbacja/Wyczuwanie Reaitsu/Hohou/Wszystkie Gintou, które może poznać/Makanai Reiatsu/Kontrola Strzał/Furai/Wzmocnienie.
___________________________________________________
49+ Quincy Sensei
Wymagania: Walka dystansowa/Koncentracja/Rozpraszanie Reiatsu/Absorbacja/Wyczuwanie Reaitsu/Hohou/Wszystkie, które może poznać/Makanai Reiatsu/Kontrola strzał/Furai/Wzmocnienie/Rensoutengai/Rękawice Senrei
___________________________________________________
60+ Master Quincy
Wymagania: Walka dystansowa/Koncentracja/Rozpraszanie Reiatsu/Absorbacja/Wyczuwanie Reaitsu/Hohou/Wszystkie Gintou, które może poznać/Makanai Reiatsu/Kontrola strzał/Furai/Wzmocnienie/Rensoutengai/Rękawice Senrei/Springer/Zanjutsu.
Offline