Bleach Play gra wprowadzi cię w świat Bleach'a
Hojikuzai - Zdolność Hollow, dzięki której może zregenerować utracone części ciała (nie licząc głowy i organów wewnętrznych) .*
Wymagania: 12 energii
Bala - jest to technika Arancarów polegająca na utwardzeniu trochę Reiatsu używającego i wystrzelaniu jej następnie w formie potężnego pocisku ze swojej dłoni. Nie jest ona tak potężna jak Cero, za to pocisk porusza się 20 razy szybciej od Cero. Jej moc jest 2 razy mniejsza niż Cero. koszt 20Rei
Wymagania: 20 szybkości, 21 energii
Teleportation - zdolność pozwalająca teleportować się na większe odległości. 20 rei
Wymagania: 7 szybkości, 13 energii
Sonido - Pozwala użytkownikowi poruszać się z niezwykłą prędkością na krótkie dystanse.
Wymagania: 13 szybkości, 15 energii
Negacion - Użytkownik tworzy specjalne pole z światła, które izoluje cel od wymiaru w którym przebywa. Sprawia to, że cel nie może zostać w żaden sposób zraniony, ale też sam nie może nikogo zranić. 85 rei
Wymagania: 15 energii
Caja Negación (hiszp. Kabina Negacji)
Technika stosowana jest przez Espada w celu ukarania podwładnych, czy też więzienia pustych. Może też służyć do zamknięcia w innym wymiarze nawet czołowych członków Espady - choć nie na długo.
Wymagania: 50 Szybkości i 75 Energii
Użytkownicy: Espada
Hierro - stalowa skóra Arrancarów - wzmacnia odporność na ataki. (siła zależy od ilości włożonego rei)
Wymagania: 26 wytrzymałości, 36 energii
~Dodatkowo dzięki Hierro można przecinać skórę gołą ręką Shinigami/Bounto/Quincy.. Wymagania: 25 siły 40 Energii (Tylko dla Arrancarów oraz Vasto Lorde)
High Speed Regeneration* - Technika dzięki której krew zamienia się w kościaną substancję i zarasta rany.
Wymagania: 10 wytrzymałości, 10 energii
Cero - Czerwony strumień reiatsu wydmuchiwany zazwyczaj z pyska Hollowa. 40 rei (Jeden post na stworzenie kuli)
Wymagania: 15 energii
Gran rey Cero - Jest to potężniejsza wersja Cero, której może używać jedynie Espada.
By móc ją aktywować należy zranić się w palec. 80 rei
Wymagania: 35 energii
Gemelos Sonido - Pozwala tworzyć kopie samego siebie, które przez pewien czas pozostają obecne, myląc przeciwnika.
Wymagania: 27 szybkości, 25 energii
Pesquisa- technika pozwalająca Arrancarowi wyczuwać Energię Duchową. Działa ona podobnie do radaru. Nnoitra Jiruga używał tej techniki w nieco innym wykonaniu. Wkładał palec w ziemię po czym był w stanie wyczuć stwierdzić po Reiatsu siłę przeciwnika... Dzięki temu jeśli ktoś nawet jest szybszy od Espady on i tak go wyczuję.
~ Tylko dla Espady wymagania Szybkość:55 oraz energia 85
Zerwanie Maski - przemiana w Arrancara.
* - Traci się po przemianie w Arrancara.
Offline