Bleach Play

Bleach Play gra wprowadzi cię w świat Bleach'a

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-03-06 07:30:31

Sariatto

Legends

Zarejestrowany: 2011-03-02
Posty: 169
Punktów :   

Dla Vizardów i Shinigami

Pogrzeb Duszy - Umiejętność tę poznaje się w Akademii. Pozwala dla shinigami podczas pobytu w Świecie
                         żywych przenieść duszę do Runkogai.
                         Wymagania: Brak

Shunpo - Technika przemieszczania pozwalająca na poruszanie się z prędkością niewidoczną dla zwykłych ludzi.
              Wymagania: 10 szybkości, 8 energii.

Senka - Shinigami podczas używania Shunpo atakuje przeciwnika. Za cel obierane są punkty witalne przeciwnika.
              Wymagania: 17 szybkości, 14 energii

Shunkou- Jest to to niebezpieczna technika walki wręcz połączona z demoniczną sztuką. Po aktywacji
               zniszczeniu ulega ubranie na plecach i ramionach, przez to, iż ta technika wymaga skumulowania
               ogromnej ilości Reiatsu w tych miejscach.**
                 Wymagania:Hakuda; 10 siły; 15 szybkości; 28 energii

Kidou - Demoniczne sztuki - magia Shnigami'ch - podzielona na Hadou i Bakudou. Koszt zaklęcia to numer zaklęcia
           Wymagania:krąg Kidou energii

Cykada- technika ta polega na ustawieniu klona o wyglądzie osoby używającej technikę. Pozwala ona niespostrzeżenie zakraść się za przeciwnika i zaatakować lub też uciec bez wiedzy przeciwnika.
                Wymagania: 26 szybkości; 24 energii

Wykonywanie Kidou bez Inkantacji - Jest to umiejętność, dzięki której, Shingami zyskuje możliwość używania Demonicznej Magii z pominięciem inkantacji. Zazwyczaj daje to kilka dodatkowych sekund, dzięki czemu przeciwnik ma mniejsze szanse na powstrzymania ataku. (numer x2)
                 Wymagania:krąg kidou x2 energii

Wykonywanie Kidou bez wymawiania nazwy - Jak sama nazwa wskazuje dzięki tej umiejętności używanie Demonicznej MAgii nie jest ograniczone przez wypowiadanie nazwy zaklęcia. Uwaga aby zdobyć tę umiejętność należy najpierw umieć wykonywanie bez inkantacji danego kręgu. Dopiero wówczas możemy się tego nauczyć. Tylko Kidou kręgów 1-4.** Koszt to (nr zaklęcia x 4)
                 Wymagania:krąg kidou x4 energii

**Leczenie:(Tylko IV dywizja)

Poziom Pierwszy
-można leczyć rany płytkie i draśnięcia(10 rei za jeden post leczenia)
Leczenie trwa 1 post na jedną ranę i na 3 draśnięcia.

Poziom Drugi
-można leczyć rany głębokie i rozcięte mięśnie(20 rei za jeden post leczenia)
Leczenie trwa 2 posty

Poziom Trzeci(tylko dla kapitana)
-pozwala na zatamowanie oraz uleczenie poważnych ran . Odtwarza odcięte kończyny i naprawia uszkodzone organy . (Leczenie organów nie tyczy się serca i mózgu , 30rei za uleczenie ran , za resztę 50 rei post leczenia)
Leczenie ran trwa 2 posty zaś odtwarzanie kończyn i naprawianie uszkodzonych organów 3posty .

Shi Kai - Podstawowy poziom uwolnienia mocy Zanpakutou

Ban Kai** - Ostateczna forma walki i finalne uwolnienie mocy Zanpakuto.

Pokonanie wewnętrznego Hollowa - Przemiana w Vizardo.


* - Vizardo może się nauczyć jeżeli jest wśród nich nauczyciel.
** - Vizardo nie może opanować po przemianie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plkuchnia włoska