Walka na Dystans - Umiejętność ta pozwala na szybsze i zwinniejsze strzelanie strzał przez Quincy. Wymagania: 8 szybkości
Absorbacja - Pozwala Quincy na pochłanianie reiatsu z otoczenia (5 rei na post w Żywych/10 rei Hueco Mudno/15rei Gotei 13) Wymagania: 8 energii
Koncentracja i Rozpraszanie Reiatsu - Ta umiejętność pozwala skoncentrować cząsteczki duchowe oraz je rozpraszać. Pozwala np. na zwiększenie rozmiaru wystrzelonej strzały kosztem siły przebicia. Wymagania: 6 energii
Hirenkyaku - Odpowiednik Shunpo i Sonido Wymagania: 13 szybkości, 10 energii
Kontrola Strzał - Pozwala na lepsze formowanie pocisków do łuków i ich właściwości. Strzały gracza nie znikają odrazu po uderzeniu. Wymagania: 10 energii
Makanai Reiatsu - Tworzy z reiatsu blado niebieską deskę na której Quincy może latać z dużą szybkością. 5 rei/post. Wymagania: 18 energii
Ransoutengai- Technika dzięki której można poruszać ciałem nawet jeśli zostanie one sparaliżowane czy ciężko ranne. Tak długo jak najważniejsze narządy pracując, tak długo Quincy może walczyć-o ile się nie wykrwawi. Dostępne od Advanced Quincy. Wymagania: 24 energii, 6 wytrzymałości
Springer - Aby użyć tej techniki potrzeba 5 Seetle Schneider i 1 gintou. Po ustawieniu Seetle Schneider tak by odgradzały teren na którym ma być użyta technika-po jednym na zakończeniu każdej "nogi" pięcioramiennej gwiazdy- wylewa się reiatsu z gintou żeby uaktywnić technikę. Jest to najpotężniejsza technika Quincy zadająca ogromne obrażenia nawet członkom Espady-słabsze istoty zazwyczaj giną na miejscu. Wymagania: 28 energii
Rękawica Senrei - Po założeniu rękawicy łuk Quincy przybiera materialną formę. Jeżeli Quincy ją zdejmie na chwile otrzyma ogromną moc po czym straci swe moce...
|